Friday, February 24, 2012

::. shu shu .::

Hello guys.Aku harap korang ok sume.Blog ni pon dah lame aku tak update kan.Kuno betol kan.E.Cerita aku kali ni pasal ape ye.Oh ye,pasal budak dekat sokalah aku tu.Kami semua dihebohkan dengan berita tergempar minggu lepas.Ni pasal 7 orang budak perempuan berebut seorang budak laki.Alamak! Tak cool langsung kan.Kalau macam aku ni,orang yang berebut nak aku.* TAK PAYAH NAK MENGADE SANGAT*.Okeke.Tambah cikgu aku lagi,yang budak lelaki tu tingkatan 3D iaitu kelas yang terakhir agaknye dalam tingkatan.Budak perempuan pulak tingkatan 2.Kecik kecik dah nak main wrestling ye budak!Hesh kurang asam jawa beol kan budak ni.Gatal agaknya budak perempuan ni.Oh ya,cikgu aku cakap tu bukan perempuan tapi BETINA.Sebab overdose sangat gatal tu.Cikgu aku cakap lagi, *banyak betol ye cikgu cakap.kalo cakap sikit sikit mane boleh jadi cikgu* bukannya hensem pon budak laki tu,rupa takde,bau busuk,yelah bayangkan lah budak kelas akhir.Macam mane lah sangat. *ok cop!aku tak kutuk ok.aku cume cakap ajuk je ape yang cikgu bahasa melayu aku tu cakap*Aku cume nak pesan lah siit kan dekat perempuan perempuan yang merasa,berasa,terasa,dirasa dirinya tu cantik kan,tak payah la nak berebut jantan wey.Jadi macam aku ni,rileks saja.Orang yang berebut aku.*Izzati,sekali lagi tolong jangan cakap besar (mane ada,btol la)-suara dalam hati*

Kepada adik adik atau kakak kakak atau makcik makcik skalian,tak payah la nak berebut rebut sampai masuk WWF pasal lelaki ni.Tapi kalau nak berebut jgak,make sure that boy handsome macam Fahrin Ahmad *pakwe saya tu* ,kaya ada aset banyak ye.Baru lah tak menyesal.Jangan jadi bodoh ya wahai budak.Sape berebut jantan dye busuk! K,bye.

Sayang saya tak?Kalau sayang,kenyip mata untuk saya.
Selamat Malam Sayang sayangku semua.*terutamanya untuk Fahrin Ahmad my sayang*
('',)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...