Tuesday, March 06, 2012

::. kegembiraan dalam kesedihan .::

Hai semua sayang-sayangku! Harap semua nya ok ya. Hihik. :D Ok aku punye cerita harini sungguh huru-hara. Lepas rehat macam kelas aku dengan kelas sebelah free saja kan. So apa lagi,aku dengan geng-geng aku pun rancak lah berborak kan.Lepas satu,satu cerita yang keluar. Aku dengan fatin,BFF gitu kan punyelah gelak gelak kan sampai nak terkencing. Dish. Okeke. Lepas tu bila nak turun nak pergi sembahyang tu,aku macam baru sedar yang kunci ego aku tak tahu ntah ke mana.Punye lah cari cari kan tak jumpa jugak.Dah la panas nak meletup kepala.Tapi aku dengan hati yang sebal pergi duduk dekat padang. *hujung padang*.Dah tu ada pulak uang turut sama duduk dekat situ.Mata dah mula berair dah nak mengeluarkan titik -titik jernih. Ok *tahan*.Lepastu nasib baik lah kan ada kawan-kawan aku yang baik hati,meh nak sebut nama sikit.Ok ikut turutan ye,jangan berebut.1st sekali,to my angel Fatin Insyirah.To my tokoh,Saziela.To my ketua pelajar,Raja Syamzuzaman.And selebih nya,Maulana,Peja,Normi,Laila,n so on. *tadi aku seperti kepeningan untuk menghafal muka sorang sorang*.Best tak korang tolong ak,at least ada jugak kan masa koko arini.Hihi.Ok guys thanks ya semua.Sayang anda semua ketat ketat sehingga tak boleh bernafas.
*Cute tak muke saya mase tengah menangis tadi?tolong jangan ingat peristiwa ini*
Hahaha. Hii

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...