Saturday, May 21, 2011

:::. mEnAtAng ItU lAgI .:::



ape itu haaa..? tu..menatang itu..si gendut..err..GAJAH...smalam aku naek bas nak mai penengkan..sampai kat tgh tgh jalan grik..alah biase lah kan jalan grik..mnatang mnatang itu sedang bsiar siar di malam hari..yelah nak kan klainan nye..lagi romantik..romantik kpala bapak kau..tkejut berookk ape tgk gendut kat tgh jalan..hitam legamm mcm keling kene salai.. * haha..gelak smbil tutup mulut.. *


kat ats tu hanye lah summerry nye..criter pnjg nye mcm  ni..smlam tgh aku n kawan2 geng geng bas tengah tido..dengan tetibe kan bas tu brnti..brekkk.......then..aku ngn kawan brader dekat blakang tuh tkial kial jugak lah kan tngkok ni nak tgk pekehel nye pacik tu buat saspen mlm mlm ni..kbetulan pulak smalam bulan pnuuh..ak takot jugak lah kan seposen dua..takot2 pacik tuh langgo hanttuuu..e..seram brader..pastu..rupe2 nye..si gendut tgh mncari mknan kat tepi jlan tuh..naseb agak baik lah kan..pacik tuh smpat brek bas tuh klu tak..tak tau la aku ape jadi smlam kan..gendut tuh betol2 dekat selekoh yg xbrape tajam..klu tajam..tak ke nanya sume nye smalam dek sekor gendut..

dah ar hitam legam mcm kuali tak basuh..ade  hati pulak nak main kat tepi jaln yg sememang nye lampu takder..sialan betol..punyer la takot aku tgk gajah tu..korang nak tau tak besar mane gndut tuh..sbb aku duduk dekat tepi then dye pulak lbih2 kurang dekat sebelah dari luar lah kan..menatang itu amatlah tinggi..same tinggi dengan cermin bas..ak mcm nak pcaye ngn tanak pcaye tu same bnyak..sbb nye kalo aku pegi zoo lah kan..takde lah sampai tinggi setinggi bas itu..ntah2 ..ee...ade hantu kat blakang dye kot.. * hahaha * ke mase ak pg zoo tu gajah2 tuh sume nye tgh diet.. ak pon masih kompiuuus lagi ni..yelah tapi betol jugak..gajah liar kan..

gendut hitam
macam tu lah alkisah nye...si gendut hitam mcm keling...skian trimas..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...