Monday, May 23, 2011

:::. kita hanya merancang,tuhan yang menentukan .:::

~ cinta dan sayang tidak dapat dipisahkan dalam kehidupan manusia. Perasaan halus yang ghaib susah untuk ditafsirkan boleh menjadikan manusia gembira dan berduka.~



hai hai..haa..arini..aku pegi lah tengok Nur Kasih The Movie atau name glam hot hot skung ni NKTM kat Quensbay Mall tadi..fuh..pminat nye agak ramai jugak lah..boleh dikatakan pnuh stiap kali org pegi tgk wayang lah kan tengok cter ni..

okeke..NKTM ni mmg lah best bagi aku lah kan sbb nye ak n da geng boleh menangis lah jugak ala-ala seposen dua tu.tapi last skali Adam mninggal dann Nur ditinggalkan.. ( part ni yg sedih nye tak tahan ). sedang alu sob sob itu..aku mene ngok mamat dekat sebelah aku ni turut same mnyertai kami kami kaum cun cun..wiwiks!! ape dye buat..?jeng jeng jeng..dye pun turit same mngalirkan air mate jantan nye..chewah.. ( sbenmarnye ak tak pasti lah pulah same ade dye ni jnis laki yg tulen atau cetak rompak sbb muka dye nampak swit aje..mcm choco royal switt london ape tu..?lantak lah ape ape pn..yg aku boleh tyak nmpak tuh sbb cter dah nak start dah dye baru masuk cmpur pulak dengan dye yg ala ala tan tan silkit kan.. * jahat nye mulut * biarlah..saye tak hipokrit ~ suara latar yg mnjawab nye ~ =P


ak tgk cter ni aku tringat pulak dekat someone tu..ehem..opk tak tau sape tanak cakap banyak2..nnt ade org perasan..huhuuu.. ;)  CintA Adam dan Nur smpai ke mati..biarpun Adam dah takde lagi dgn Nur Amina,dye tak pernah pn ade hati dekat org lain..


nak lagi best..pegi tgk sndiri.. kuang kuang kuang.. =p




tanpamu..hdup jadi sunyi
tanpamu... ku seakan mati
tanpamu... bagai mlm tnpa bintang
tnpamu ...aku kn tsesat
tnpamu ....tiada lgi hasrat
tnpamu ....seakan jntungku berhenti
kau yg terindah dalam hdup ini
dan tak kn pnah brubah slamanya
aku tlahir hnyalah untuk kamu
jdi plindung dirimu 
tnpamu...nafasku terhenti
krnmu kuada disini
tetap bsamaku slalu dsmpingku
untuk slamanya
kasih yakinlah kpd diriku
syg dan cntaku pn hnya untuk mu
dn tak kn pnah brubah untuk slamaya cintaku untukmu



1 comment:

  1. OMAIGOD.BANYAK NYE WRONG SPELLING.ADUHS.SORRY YA.COVER2 LAH YG MANE TSILAP TU.EKEKEE.I LUPE NAK CHECK SPELLING U.ARGG.TENSHOON.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...