Saturday, December 31, 2011

::. azam 2012.::



Assalamualaikum. Harini last day bagi tahun 2011.Okey,tengah malam karang masuklah kan taun 2012.Ok tahun yang baru azam yang baru.Oh ya aku punye azam untuk tahun 2011 ialah aku nak belajar betol betol.Nak dapat full flet stiap kali exam.Dan most important aku nak jadi kurus atau dalam bahasa indah nye nak kecik sikit dari sekarang.Ok gambar dekat atas tu gambar tahun 2011.Aku harap gambar tahun 2012 aku akan menjadi lebih kecik.Mampukah?insyaallah :) Ehehe.Oh ya tahun depan aku dah makin tua,insyaallah kalau Allah panjangkan umur aku sempatlah aku merasa ape yang aku ingin ingin kan tahun depan.Aku harap dapat jadi anak yang baik buat keluarga aku.Sahabat yang baik untuk kawan kawan aku.Dan paling penting igin menjadi insan yang berguna.Amin.
Semoga tuhan memakbulkan doa dan harapan aku ni. :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...