Saturday, December 31, 2011

::. mmmm..takot .::

Assalamualaikum n gud morning.Ah takot nye.Sebenarnya my all baru je siap email kan assignment untuk cikgu my all.My all sebenarnya dah lame siap karangan tu tapi sebab nak check balik my all tak hantar lah lagi kan lagipun dalam kepala my all masih lame lagi sebelum tarikh last cikgu my all nak suro student dye hantar iaitu sebelum tarikh 31.12.11.Ahah nak dijadikan cerita.Suatu haritu my all nk buatlah keje PA.Tengah masukkan pendrive kat lubang dye tu.Dah siap scan ape sume tu,tup tup tak boleh bukak lah pulak.Tau knape?virus banyak sesangat sampai tak boleh bukak.Punyer lah bengang kepala otak my all ni.Datu tarikh keramat pun makin hampir.Harini my all ngn family pegi Kb nak cari barang-barang sekolah.Ingat kn samapi awal kt rumah boleh lah hantar sebelum 31.12.11 tu rupe-rupe nye dengan jalan yang jem orang pun blambak-lambak.Sampai dah kul 11 lebih.Siap mandi manda my all search la kan kt inteernet tajuk ape yang my all nak buat tu.Dah siap tu my all pn email lah kt cikgu.Tapi my all email tu dah pukul 12 lebih bermakna nya dah masuk tarikh 31.11.12.Beberapa saat selepas itu bunyi lah 'beep' tandanya ada email baru masuk,Dengan hati yang sedang bertawakal my all bukak lah kan then"awak pelajar paling lambat yang hantar''.OMG,my all rase muke my all macam pucat semacam dah mase tu.Sebbaik cikgu tu tak nampak.Then my all dengan lagak berani ala-ala heroin hindustan pun jawab,'minta maaf cikgu,pendrive saya masuk virus.Saya baru boleh siapkan keje tu harini'.Then kami saling membalas email,'cikgu my all pun cakap,'ok,saya pun baru ada masa'.My all tak tahu lah cikgu my all tu saje nak perli ke ape.Tapi mintak-mintak lah betul kan ape dye cakap tu.Sumpah cikgu saya tak tipu cikgu.Pendrive saya betol-betol diserang virus.Saya takut,cikgu jangan marahkan saya. :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...