Sunday, December 25, 2011

::. not in da m0od.::

Hello wahai blog yang aku sayang sangat-sangat.Cewah memuji bagai.*Perasan lah tu blog oi.Takde,memang betol pun.Ni blog aku,aset aku,harta aku.Pasal ape-ape yang berkaitan dengan kehidupan aku,segalanya aku coret dekat sini.Sebbaek engkau ada wahai blog.Oh ye,esok 26/12/11 tarikh pertunangan kak long aku yang awesome tu.Congrates along,dah 4 tau berkapel kapol akhirnya bertunang jugak engkau kan.Semoga percintaan ini kekal ke akhir hayat.Pada masa saat dan waktu aku sedang menekan-nekan keyboard laptop ni,ramai orang dekat rumah aku ni.Buat ape?Biasa lah kan,ada yang tengah pasang pelamin.tengah pasang kanopi,tengah isi coklat dan bermacam-macam jenis tengah lagi lah.Aku pulak tengah kehabisan mood dan tengah bersendirian melayan perasaan yang semacam entah pape.Oh Izzati tabahkan hatimu menghadapi liku-liku kehidupan.* Cewah semacam baru putus cinta je bunyi nye*.Tengok manusia dekat depan mata aku pun aku rasa macam tengok benda yang entah ape-ape.Mood,feeling,dan seumpamanya telah bertukar kepada angka 0.Daripada ceria beriya-ria nak buat persiapan untuk majlis ni,hati aku jadi layu,kuyu,kusam *eh kene tak perkataan ni* dan seumpamanya.Lambat nya aboh sampai dari China.Lebih kurang pkul 4 kejap lagi sampai lah dye.Dah dekat sebulan aku tak tengok dye.Rindu dan sebak bila teringat kan dye.Ergh sungguh mood tidak baik pada hari ini.Disebabkan engkau wahai manusia sundal yang tak reti malu.Aku benci dekat engkau!





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...