Wednesday, January 11, 2012

::. pim pim .::

Hai sume.Hello sayang sayang saya.Sobahalkhoir? *Cewah cakap allughatularabiah* Ana uhibbu anta.Oh tak tau ape maksud dye.Maksud dye 'Saya Sayang Awak @ Saya Suka Awak'.Got it?Okeh.Hmm,ni aku baru jer balik dari sekolah.Arini semua pelajar dibenarkan pulang awak sebab cikgu cekgi ada jamuan sempena dengan pengetuan nak berpindah ke sekolah baru.So we all geng geng kapak,eh tak la.Geng geng upper 6 bertungkus lumus la kat dewan nak hias dewan nak suro nampak lagi hensem dewan tu.Okey.Aku rase macam hapy sangat arini sebab dapat gelak gelak dengan kawan aku ni yang awesome.Sape lagi kalo bukan Fatin Isnyirah.Habis sakit sendi aku di buat nye.Kahkah,oh girl kamu betol betol macam chewingum.Enak dimakan begitu sahaja.Hahaha.Dah la kat dewan macam tak cukup kipas,kitorang pulak tengah gelak macam dirasuk hantu.Tapi tak ye. =D .Walaupun tempat untuk aku mendeklamasikan sajak diambil alih secara tak suka rela oleh seorang kawan aku ni,tak jadi masalah pun.Amik la ko aku bagi dekat ko sume nye,ko kan macam lah aku tak tahu perangai ko.Sume benda kalo boleh ko nak sapu habis.Biar ko jadi ketua pengawas,ko jadi ketua kelas,ko jadi MC,senang senang ko lah jadi pengetua.Boleh terus bersara dari sekolah tu aman la sikit kot aku rasa.Bukan aku tak suka dekat kawan aku ni,tapi perangai dye tu kadang kadang macam gila kuasa.Ntah aku pun tak berapa nak memahami situasi ini.Sokey.Esok aku nak tengok dye mambaca sajak tu.Ah ape nak kisah.Tak kisah pon.Aku tengok pulak dekat budak laki ni,dye macam dah berubah.Oh mungkin terkena jampi serampah kot.Dulu mase taun lepas kitorang memang rapat,tapi semenjak dua menjak ni dye macam.......e ntah.Oh mungkin dye ada geng baru,geng bas sekolah.Okey jaga mata kamu wahai budak lelaki.Jangan bagi aku tengok lame lame dekat ko.Nanti aku jatuh cinta dekat ko.Nahas ko.Hahaha.No la,kidding only.



Bubbye sayang.. =,=

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...