Sunday, March 18, 2012

::. Pernah Tak Minum Air Basi? _ BEST BRO .::

Hai semua.Macam mane hari anda?Baik ke tak?Hari saya harini tidak berapa baik sebab terkena keracunan minuman.Seperti biase nye saya akan turun ke koperasi hanya untuk membeli air oligo.Tapi harini mungkin agak malang sikit nasib nya,akibat terlalu rindu dekat air oligo tu,saya terus minum tanpa tengok dulu macam mana rupa nye dekat dalam tin tu.Disebabkan cuti sekolah selama seminggu means peti sejuk tak bukak so that mula la air jadi masam + bercampur dengan kulat maybe dekat dalam tu.Si budak lelaki ni selalu je kirim air bile aku turun kat koperasi.Dye yang gitau aku bahawasanya dekat dalam tu air basi tapi lepas tu dye jugak yang minum.Aku ape lagi kan minum jela.Lepas rehat tu aku rasa sakit perot yang sangat sakit.Rupe -rupe nye budak kelas sebelah merangkap BFF aku pn same sakit perot jugak sbab nye dye pergi minum air aku.Hahaha.Padan muka awak Fatin. Buuu.Dahtu pulak aku ni tengah mengalami masalah wanita.Bila bergabung dengan sakit perut minum air tu terasa seperti mahu terbang.Haha.E.Whatever.Sape lagi nak terbang?Jom munum air oligo basi.

:D Selamat malam sayang-sayangku.
Kenyip mata separuh.
#asdfghjkl

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...