Wednesday, May 22, 2013

::. K.O.S.O.N.G.K.O.S.O.N.G.::

Selamat malam teruna kacak dan dara comel. :) What's up man? Eh, tak elok tak elok. Apa khabar? Ceh, sopan kan? Okay, belajarlah bersopan santun kerana anda sudah tua ok. Sila sedar diri sikit. Ini bukan lagi zaman agogogo rambut macam mop lantai bestfriend Allycats ini zaman oligogo botol langsing ok! Huh, so how your life my busuk-busuk sekalian. Blog aku ni macam tak best sangat-sangat dah pun, dengan lame sangat dah tak update, dengan comotnya, dengan ape-ape jelah. Hesh, okay the point i'm here di depan laptop menunjal-nunjal jari-jari untuk bekerjasama is i want to share something to you all. Harini dapat tahu keputusan temu duga bagi program ijazah lepasan STPM/setaraf. So, i'm the one of the candidate yang apply untuk kemasukan ke mana-mana IPTA. Ok, actually my mood is zero right now. Kosong-kosong like Najwa Latif we call yeah. Aku check aku punya result untuk program bertemu duga yang aku ada apply, but the result is i did'n get even for the one program bertemu duga tu. Yang aku paling sedih is aku tak dapat pun UPSI. And yang buat aku menyampah dengan UPSI is dah banyak kali tarikh dan masa ditundakan untuk check keputusan ni. Dah berapa kali aku hilang sabar, bila dah check-check, tengok tak dapat. Aku rasa bengang + nak marah + sedih + semua benda aku rasa sebab nya dah la tunggu lama nak boleh tahu keputusan dia, then tak boleh pulak. Ye, maka betullah kata orang bahawasanya ujian mEDsi itu susah even soalan macam budak tadika. Dia punya soalan memang simple gila tapi punya maksud yang mendalam. The reason i did'n get the interview is my mEdsi failed! Tapi yang paling sedih is, my mom and my dad yang beriya-ria sangat suruh aku isi UPSI. They want me to be a teacher. Sorry ummi and aboh for dissapointed you all. Bila dah tahu aku failed untuk ke UPSI, aku buat-buat strong. Ceh, macam la diri tu kuat sangat like Power Puff Girl or whatever. Buuu sekali! Hmm, so aku da tak tahu dah kat mana nanti aku dapat further my study. Hopes not at UNIMAS or UMS. Tapi kalau dapat pun bukan masalah orang lain, its my fault sebab aku jugak yang apply. Hohoho. Redha jelah!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...