Tuesday, January 17, 2012

::. blurr blink blink .::

Hari ni aku rase macam, macam ape ye? Oh ye macam emm makan chewingum,enak di makan begitu saja! Harini sungguh letih terasa macam trafic light je,kebabo. Balik sekolah tadi dah macam hantu puntianak,laju je jalan. Pastu kene pergi balik sekolah sebab ada training latihan merentas desa. Sebelum itu perkenalkan diri aku sikit. Saya penolong rumah sukan. Rumah kuning. Buuuuu. Macam dah tak de orang lain nak jadi penolong. Hikhik. Melampau betul pilihan mengena dekat aku ni yang cun. Okeke,memang terkejar kejar berlari berkejaran je tau tak. Kepala pun pusing pusing 360 sisi. Hahaha. Dahtu kene buat presentation dengan budak hensem seposen masa kem pengawas yang berlangsung sekerat hari tadi. Ah malu betol. Kahkah. Sebenarnya tak pun. K lah,kepala macam dah masuk air dengan angin. Oh ye saya demam ni,ada sape sape nak datang melawat tak. Kalau nak datang tolong bawak buah buahan ok. Kecuali buah limau cina itu. Semacam berselerakkan di dalam rumah saya benda itu. Hari hari makan nanti jadi cina,tak mau lah. Saya melayu tulen bukan tiruan!

Tengok,cakap dah mula mengarut dah.
Keke,bubye sayang!
Kenyip mata 2 kali.
Ok,sayang kamu!
=,=

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...