Tuesday, January 17, 2012

::. mmm mmm mmm .::

Hello everybody! Rase macam tak berapa ada mood lah hari ni. Hurm. Oh ye,tadi masa aku tengah buat makro eco,beep beep ada msg masuk. Then aku tengok lah kan msg dari ketua pelajar. Dalam hati,''ni mesti nak tanya kerja sekolah''. Ok,then terkejut beruk aku bile bukak msg dye. Sangkaan aku meleset. ''Nak berenti sekolah''. Eh dye ni macam main sorok sorok pulak. Amboi pandang mudah saje benda macam ni. Then aku reply,''Cube cerite ape masalah n tak payah nak main main k''. ''Betul ni tak main main pun,esok kalau pergi sekolah pun nak jumpa cikgu nak cakap nak berenti sekolah''. Dye macam dah nekad sangat nak berenti. Sebenarnya masuk tahun ni dah 2,3 kali dye cakap menda yang sama dekat aku. Aduh susah nye,tapi mata aku dah berair dah pun. Grrr. Aku cube berlembut sekali lagi. ''Ce cerite perkara sebenar.Ada masalah ea?''. Dye balas,''Sory tie,tak boleh cerite.Esok kalau cikgu tanye kenapa ketua pengawas tak pergi sekolah,tolong cakap dekat cikgu ketua pengawas dah berenti sekolah''. Sedih nye ayat. Humm,aku pun balas dengan perasaan berbelah bagi. ''Macam ni kalau ada masalah share la,mane tau kot kot boleh tolong.Jangan buat keputusan terburu buru.Da la pegi tido okey.Maybe u stress.Sebelum tido semayang dulu.Rehat secukupnya k.'' Tiba tiba dah jadi macam cikgu kaunselor. Best jugak kan. Hey budak lelaki,jangan ikut perasaan awak tu sangat k. Fikir 100 kali sebelum buat keputusan. Mungkin awak stress kot sebab cikgu selalu push awak dalam kelas. Takpe,saya faham kalau kadang kadang awak bersikap acuh tak acuh gitu dengan saya. Alasannya,okey awak stress.

Merapu je aku cakap malam ni. Oh lepas dapat msg tu aku dah tak de mood nak buat economi ni.
So,selamat malam.Sebenarnya,aku dengan dye tak tahu nak panggil ape,awak saya?hesh macam klasik sangat. Tak payah panggil pape. Buat macam takde nama.
K bye.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...